Busra_y
ozlmkcakgn
Kızlar 9 daydı randevum girdim bebişe baktık . Aşağındim kan verdim bir kutu gazoz verdiler bana 75 lik bunu 10 dakika içinde iç 10:20 de gel kan ver sonra 11:20 de tekrar kan alacağız dediler . Tadı kötü değildi ama ılık olduğu için midem bulandı çok şekerli geldi açıkçası ( normalde aynı aynda üç fıstıklı baklava gömebilirim bu arada yani aynı şey değil ) ağzıma bir ekmek atabilsem rahatlıycamda yasak 😂😂 Bekliyorum bakalım 20 geçe inip tekrar kan vericem