Güzel kadınlar çok heyecanlıyım. Dün bebişimizin ilk alışverişini yaptık. Henüz cok erken 23. Haftadayız ama bakmaya gidince dayanamadık. Simdilik az bir sey aldık. Siz alışveriş listesi yaptınız mı? Her sey cok pahalı birden yüklenmek cok zor olacak. Benimle alışveriş listelerinizi paylaşabilir misiniz? Ne alınması gerekir, kac tane alınması gerekir hicbir bilgim yok. Mesela dün yenidogan icin bi 5 li set aldık, ekstra 1 uzun kollu zıbın, 2 tane de alt pijama aldık. Başka ne alabiliriz. 3 ay alsak yenidogana da giydirilir mi? Kış bebeği olacak ne almamı önerirsiniz?