iki_prenses_annesi bizde 29 olduk sanıyorduk dün doktorumuz 30 haftalık dedi 😊💕 mide yanmaları, feci bel ağrısı, reflüden gece uyuyamama, ayakta varis, bide şuan bademciklerim şiş onun haricinde hersey güzel gidiyor şükür bu günümüze daha zor günler atlattık