Gulsah_zorlu92 bence siz bir doktorunuzu sorgulayın derim nacizane. Çünkü ben doktoruma bu cümleyi sorduğumda ne farkı var ikisinin dediğimde sen yıllarca bebek arıyorsun, ilaçlar hormonlar kullanıyorsun, bebek genelde son haftalarda sıkıntıya girer, suyu azalabilir, kalp atımları yavaşlayabilir, kordon ile ilgili sıkıntı yaşayabilir, dışkısını yutabilir. Sen bunları kaldırabilecek misin? O sebeple biz son zamana bırakmadan bebeği riske sokmadan alırız. Literatürde bile bu bebekler kıymetli bebek diye geçer kaybetme riskimiz yok diye cevap vermişti ki kendisinde doğum yapmayacağımı bilerek yaptı bu açıklamayı.