Hikayem iç açıcı değil o yüzden çok anlatmak istemiyorum saatlerce sancı çektim açılmam olmadı suniyle denediler tam açılmaya ulaştık ama bebek kanalda kaldı gelmedi apar topar sezaryene alındım bebeğim çok sağlıklı ama benim aşırı kanamam olmuş yoğun bakımda uyandım kan takviyesi yapıldı tam çıkacağım derken ikinci kez ameliyata alındım kanaldan bebegi geri çekerken yol baya zarar görmüş o düzeltildi tekrar başa döndük bu arada kızımı arada emzirmem için getirip götürdüler o da izin verilirse ben kötü olduğum için çoğunlukla izin verilmedi hala yoğun bakımdayım dün gece doktorum baya olumlu konuştu sanırım bugün bebeğime tam anlamıyla kavuşacağım Benim en büyük şansım o gece nöbetçi olan doktorun aninda müdahalesi ve tecrübesi oldu başka bir yerde, hastanede olsaydık kurtulma şansımız olmazmış
Allah kimseye yaşatmasın hepiniz sağlıkla kucağınıza alın bebeklerinizi 🙏🏻