333 Kızlar bu Cuma 37. Haftaya gireceğim Cuma günü 4 saatlik şehir dışına çıkmam gerek . Doktor ölüm kalım meselesi yoksa gitme dedi . Bir şey olur mu ki hiç 37. Veya 38 de yolculuk yapan oldu mu
Delicesareti 333 eğer yapan olduysada siz doktorunuzu dinleyin bence ölüm kalım meselesi yoksa gitmeyn rske atmayın derim şu an bebeğinizden daha önemli ne olabilir ki bi başkası gider ama sorun yaşamaz ama siz yaşarsanız herkesin durumu farklı sonuçta
DH_5151 333 bencede gitme canım geçen Bi arkadaş yazmış burda 35 haftalık yolculuğa çıkmış mahfoldum diye çok zor geçmiş
DH_5151 333 ha kendi aracınızla gidiceksen belki olabilir uzanırsın iner yürürsün ama otobüs çok sıkıntı
Mavi34 333 doktor yeterince net söylemiş bence burda sorup kendinize farklı cevaplar aramayın en güzeli dokturu dinleyin