Merhabalar güzel anneler. Biz 30+3 olduk. Birkaç gündür ilk defa bir şey yaşıyorum. Kalp atışımın sesini aşırı net, içeriden, ağzımdan çıkacakmış gibi duyuyorum. Acaba bebek tam kaburgamın altında, ondan ötürü mü? Böyle yaşayan var mı acaba? Neden olabilir?