Öncelikle herkes bebeğine sağ sağlım kavuşur inşallah. 27.09.2021 tarihinde sabah hastanemize girişinizi yaptık. 11.40 gibi beni ameliyata aldılar ve belden ignem yapıldı hiç acımıyor. Sonra sonda takildi hiç hissetmedim kızlar. Daha sonra doktorum geldi ve ameliyat başladı. Okadar çok korkuyordum ki başımı sürekli hareket ettirdim buda bende omuz tutulması yaptı malesef. Kesilmeleri hiç hissetmedim fakat hemşire bebek çıksın diye karnıma bastırdı ve nefesim kesildi ben ölüyorum dedim doktor güldü bana orda. Sonra hemen bı iğne yaptılar ve hemşire 2. Bastırması da bebek çıktı. Biraz cekistirmeler oluyor onları da hissediyorsunuz. Daha sonra benim kistim vardı onu çıkardı. Dikim falan derken 25 dk sonra falan da beni ciksrdilar odama. İlk 8 saat yurutmediler. 8 saatin sonunda sondayi çıkardılar çok az bı yanma oluyor okadar. Üstümü giydirp yürüttüler . Evet o an çok zor gerçekten. Nefesim kesildi ve hiç adım atamicak gibiydim. Biraz yürüdüm. İlk bsslar asla tek kalkamıyordm. Ve ertesi gün sabah çıkışımız yapıldı. Bugün çok daha iyiyim. Tek kalkıp tek lavaboya gidebiliyorum. Henüz bebeğimi kendim kaldıramıyorum. Ama oda 2 3 gün içerisinde olacak. Herkese hayırlı doğumlar arkadaşlar. Benimki biraz sancılı geçti neyseki şimdi çok daha iyiyim. Size tavsiyem ameliyat anında başınızı sabit tutmaya çalışın ve bol bol sıvı tüketin