Helpmee bende öyle düşünüyorum o anki sancılarla ıkınmaya odaklanamam bende. 7.ayıma girdim sonlara yaklaşıyorum artık 🥺 normal doğum aşırı korkutuyor beni bu yüzden sezaryena meyilliyim aslında ama prenses doğumda gerçekten prenses gibi sıfır acısız doğurabileceksem kesinlikle onu tercih ederim 🤗 birde ya o ıkınma sırasında kaka falan kaçmıyor mu 🤭