Ben de 5 yılın sonunda tüp bebekle hamile kalabildim. Henüz 8 haftalığız, yolun çok başında. Yazdıklarınız o kadar ben ki, sanki ben yazdım ☺️ Rabbim isteyen herkese nasip etsin, kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah 🙏🏻 sağlıkla kucağımıza alalım bebeklerimizi ☘️