Fenciilknurhoca Canim çok geçmiş olsun. Gecen hafta yarım saat pazara gitmiştim eve geldim gece full bademcikler şiş ve ağrıyordu :( sonrasında burun ve geniz akıntısı da eklendi ve ben uyuyamamaya başladım. Acile gittik bana sadece parol ve augmentin kullanabileceğini, öksürük şurubu dahil veremeyeceklerini ilettiler. Bugün 5. Gün augmentin içiyorum dahabyeni yeni geçmeye başladı. Ben karabiber zencefil bal ve limon ile.macun yapıp sabahları aç karnına içiyordum boğazı epey yakıyor. Günde 1 bardağı geçmeyecek şekilde ballı ıhlamur iciyordum ve bol mandalina nar vs yedim. Ben de 30 haftaligim. Çok ama çok geçmiş olsun 😔😔