Mminikmucizemmm İki haftadır bacaklarım kollarım ve sırtım felaket kaşınıyor özellikle geceleri kaşımaktan delircem kızarıklık veya kabarma yok bu durumu yaşayan var mı kaşınmaktan uyuyamıyorum
Busraaakbyyb Mminikmucizemmm bende de 32. Haftada başladı şu an 36 haftalığız geçen hafta nerdeyse her gün doktora gittim 🥴 başta hafifti sonra bütün vücuduma yayıldı benim de kabarcık kızarma gibi bişey olmuyor. Karaciğerden şüphelendiler gebelik kolestazı diye bişey varmış Allah’a şükür temiz çıktı siz de bi gidin baktırın geç kalmadan. Cildiyeye gönderdiler en son tamamen hamilelikle alakalı doğumdan sonra geçer dedi kortizonlu krem ve losyon verdi bugün kullanmaya başladım hafif geçiriyor gibi
Mminikmucizemmm Busraaakbyyb randevum ayın 7 sinde acaba erken mi gitsem bilmiyorum umarım riskli bir durum değildir de kolay bir şekilde geçer
Busraaakbyyb Mminikmucizemmm haftanız daha erken benim ara ara sancımda olduğu için korktum başka bişey çıkar diye bi de dayanılmaz hal almıştı artık
Mminikmucizemmm Busraaakbyyb sudan çıktığım an uzanınca tekrar kaşınıyorum kolonya dökmekten bi hal oldum kolestaz riskli filan diyorlar bende haftam daha çok erken korktum açıkçası bebeğe bir tehlike oluşturur diye
Reyhan561 Sağlık ocağına gidip Ast Alt denilen karaciğer enzimleri ve safra kesesi enzim değerlerine baktırın… aile hekiminize durumu anlattığınızda bakacaktır… önemli bi durum gebelikte kaşıntı dikkat etmek gerekir gebelik kolestazı açısından
Busraaakbyyb Mminikmucizemmm imkanınız varsa gidin beklemeyin çünkü kaşıntı oldukça bebek strese giriyor bu sefer de sancınız falan olabilir