Doğuma 4 hafta var ama hâlâ doktorum yok aslında başta vardı ama şimdi randevuları hiç açılmıyor sadece kontrol için doğum yapılmayan hastaneye gidiyorum şimdilik kontrole gittiğim doktor artık ayarlamam gerektiğini söyledi 2 hafta sonra doktorunu bul ve git dedi haftaya randevular patliycak dedi hiç ümidim yok özele gitmek istiyorum ama sadece cinsiyet için 200 lira ödedim sezeryan fiyatları uçuyor evde doğuracam diye korkuyorum 🤷🏻♀️