Arkadaşlar bu aralar çok soru soruyorum son haftalar olduğu için sanırım kusura bakmayın. Acemiyim 38 haftalığım uyuyamıyorum vajinamda baskı olduğu için sanki bıçak saplıyorlar . Az önce yine ani sancı girdi kalktım yürüdüm çömelip oturdum tutamadım su mu idrar mı anlamadım kalkıp tuvalete gittim normal idrarımı yapar gibi yaptım ama ilk defa böyle tutamadım sanki istemsizce geldi su mu bilmiyorum tedirgin oldum baskı hala var akıl verin lütfen 😫