Silaozdmr Kızlar 30+2 haftalık gebeyim testim pozitif çıktı ve gerçekten çok ağır atlatıyorum. Aranızda geçirenler var mı herhangi bir sıkıntı olur mu? Yapmam gereken şeyler var mı yardımcı olur musunuz?
Eminedvlgl Silaozdmr ben daha yeni atlattım 11 haftalık gebeyim hiç bi sıkıntı olmaz inşallah bebeğe geçmiyor zaten korkma stres yapma dua et düzenli beslen
Belfam Silaozdmr 11.günümdeyim malum ilaç kullanamıyoruz bol c vitamini içeren gıdalr tüket takviye de alabilirsin iştahın kesilse de zorla da olsa ye kendini aç bırakma bir de en önemlisi moral bence içini ferah tut Allah ın izniyle bişey olmaz inşallah
gulsen_ozer1 Silaozdmr vitamin iç c d meyve yemeye çalış bir de ben sabahları limonlu su içtim bal zencefil karıştırıp yedim bir günün diğerini tutmuyor ama geçiyor üzülme moralini yüksek tut geçmiş olsun allah şifa versin 🤲