Kızlar ben artık yolun sonundayim çok şükür de mide yanması çok çektim ilk başlarda gaviscon kullandim 35w den sonra o da işe yaramadı mide koruyucu kullanıyorum şuan rabelis adı mükemmel bişey doktorunuza sorup alabilirsiniz ama bulantı için bişey kullanmadım 3 aydan sonra birden kesildi şükür