SedanurAydnAta Kızlar 2 3 gündür belimin sağ tarafında bi ağrı var sanki bıçak saplanıyor idrar yolu enfeksiyonum var ilaç kullandım ama geçmedi ama böbreğimemi vurdu aynı durumu yaşayan var mı? 22+5 teyiz kasıklarım da ağrıyor ara ara erken doğum belirtisi midir 😢😞
Mutlulugum Canim enfeskyonla alakali mi onu bilmiyorum ama bende 24 haftamdayim ve benimde agrilarim var sirtimda. Ve erken dogum gibi degil vucudun anlamiyor bebek buyuyor dedi doktor