20.09.21 tarihinde (39+2 haftalıkken) epiduralli normal doğumla kucağıma aldım oğlumu. Çoook pozitif doğum hikayemi uykusuzluk emzirme vs vs derken bir türlü yazamadım ama paylaşmayı çok istiyorum.
Bu arada happy kidse geçtim ama orası çok sıkıcı biraz daha buralarda olacağım sanırım 😅