Busra333 ben dün yaptım pek panik olmadım herşeye razı olup kabullendim o an ailemin yukarıda olduğunu düşündüm sonrasında bebişi sevceğimi düşündüm öle sakinleştirici falan olmadı :) sadwcw göğsümde çok ağrı hissettim sonlara doğru bebek için bastırılmış ondan sanırım :) ameliyat anında da midem cok bulandı ellerim uyustu dedim bayılıyorum galıba hemen halleditoruz dediler güvendimm teslim oldum ne dedilerse :) eşim geldi sonra bebepe görünce şok olup ağladım cok güzeldi sonra odaya cıkmıs bebek eşimde bebepi bırakmıs beni beklemıs ameliyathane kapısında :) çıktık beraber ilk yürüyüşte falanda öle abartılan hiçbiey yaşamadım ya ne kadar abartıp saçmalıyorlarmıs, güçlü davranırsan tüm süreç kolay geçiyor onu anladım :) bu arada sonda uyustuktan sonea takıldı sölediler ,çıkarırkende en ufak acı sızı yoktu anlamadm oda neden abartılıyor 🤷🏻♀️😃