1MelekAnnesi Bel ağrısı beni mahvetti 🙁 mide bulantim yok ama İstahim da pek yok bebegim iyi beslenemiyo diye cok endiseleniyorum.Karnım çıktı baya ama bebisimi hissetmiyorum hala.cinsiyetinide ogrenemedik umarim bu hafta doktor kontrolünde öğreniriz 🤗