Kizlar 39+4 günlük hamileyim akşam bebeğim çok fazla hareket etti genelde akşamları çok hissediyorum bugün de bayağı oynadı şimdide uzandım yatıyorum sol tarafimdan hafif sancı vuruyor sanki ama hafif böyle kramp gibi giriyo sonra geçiyor sizce ne bu