BurcuSuna Haftama girdim inanılmaz derecede ellerimde hem uyuşma hem ağrı oluyor bileklerimden dirseklerime doğru. Toplamda 10 kg aldım aktif hareketliyim de sorun sadece ellerimde, görüntüde hiç şişlik yok mesela sabahları kalktığımda ayaklarımda şişlik oluyor hafif 3-5 dk da geçiyor ama ellerim gün boyu geçmediği gibi gündem güne de artıyor. Doktorum ödem tuzu kez son ayda normal ve herhangi bir ilacı yok dedi bunu yaşayan var mı hatta umarım çözümü olan varsa lütfen yazsın 😢😢
minikask35 BurcuSuna benimde öyle sağ elimde üç parmağım tamamen uyuşuk ve hiç gecmiyo artık uyusuklugu başta ağrı vardı ama geçti. Ödemeden dolayı sinir sıkışması oluyormuş malesef şuan tedavi yok umarım doğumdan sonra gecer
BurcuSuna Doktorum da geçecek dedi ama artık ev işlerinde çok yoruyor beni çaydanlığın altını taşıyamıyorum küçücük bebek battaniyesi nevresime geçirdim 2-3 saatte etrafını dikemedim ya