Beren06 Arkadaşıma hemşire hap vermiş kanaması normal olsun aşırı olmasın diye herkese veriliyormuş öyle söyledi bende ilk kez duydum ne hapı bu bilen varmı arkadaşım içtikten sonra fenalaşmış kusmuş sen sakın içme diyor anlamadım
Betl Beren06 3 sene önce devlet hastanesinde doğum yaptım antibiyotik parol ve folikasit verdi kan kaybım oldugu için başka da birşey yok
ebru23 Beren06 bilmem ama ben dogum.uaptim bi hap verdiler agzinda erit diye kucuk ne oldugunu bilmiyorum
Gull_94 Beren06 ıkı dogum yaptım ıkısınde de vermedıler oyle bısey kanaman az olsun hap ıc dıyenıde ılk kez duydum ben kan kaybı yasadıysa kan ılacıdır belkı destek takvıye falandır o her doguranads vermıyolar
Prensesannesi16 Beren06 bende 2 tane doğurdum ama vermediler sadece kan ilacına devam et dendi bi kan testi yaptı pırtılaşma oluyor mu diye o kadar