zeynepdln Benim eşim de oldu. Sabah test yaptı geldi birlikte kahvaltı yaptık ben ona yedirdim iyi hissetmediği için. Birlikte uzandık. Akşama pozitif çıktı. Gelip bana da test yaptılar. Negatifdi. Çok dikkatli davrandık. Çamaşır suyu ve kolonya kullandım durmadan. 35 haftalıktım. Bana bulaşmadan 14 gün geçirdik. En büyük tavsiyem kaşık, çatal, tabak, bardak herşeyi plastik kullan eşine yemek meyve vs. verirken. Bi de bi çöp poşeti ver kaldığı odada biriktirip atın. Sen sürekli eldiven kullan. Eşin de sık sık duş alsın. Umarım bulaşmadan atlatırsınız 🙏🤲