Zehraahmt umarım öyle değildir . 5 haftalıkken kanamam başladı acile gittim doktor bebek var kalp atımı yok düşük yapıyorsun kürtaj olman gerek dedi. Dinlemedim başka doktora gittim o doktor da daha bebek oluşmamış ne kalp atımı haftaya gel dedi. Ve şuan 14 haftaya girdim. Yani dua edin kötü düşünmeyin doktorlar bile yanılabiliyorlar . Umarım kalp atımı duyarsınız