Tulaytemurxx 34+3 üz kızımla sizinde benim gibi hepmi sag tarafta https://resimyukle.io/r/rxS9xM8nOl
Sumeyye6161 Tulaytemurxx Benimde ilk günden beri hep sağda asla yer degismedi ve belli bir zaman sonra can yakıcı oluyor o tarafa yatamıyorum çok zorlayici
darkparadise Bebiş erkek mi yoksa 😄 benim bebeğimde hep sol tarafta hemde 3 aydır hiç değiştirmedi doktor demek yerini çok sevdi diyor ama genel olarakta kız bebekler solda erkek bebekler sağda durur diyorlar ☺☺
darkparadise Tulaytemurxx sağda yerini beğendi demek bende hiç sağda hissetmedim hep solda bazende sizinki gibi çıkıyor kafası bile her ultrasonda aynı yerde 😅
Gul-42 Tulaytemurxx vlla sureklı temızlık duzen yapasım gelıo son gunler dıyemı acaba delırdım ıyıce😂
Gul-42 Tulaytemurxx ya nye boyle oldum bılmıorum valla 😂aynen elım hıc durmuo rahatsız hıssedıorum bı yer kaldımı aklıma takıldımı