Sevgi19inci Kizlar 20 haftalık hamileyim ilk aşımı oldum eklem ağrılarım var bu durumla karşılaşan varmı
Gizemin-minnakI @Sevgi19inci herkeste kol ve eklem ağırıs oluyor heralde . 21+4 üm bende olmak istiyorum doktorum ol diyor ama hala emin değilim .
Sevgi19inci Gizemin-minnakI bende çok bekledim olmak için doktorum ol dedi. Gebelikte biraz daha ağır geçiyor covid olmaktan korktum açıkçası. ağrılarım dışında bir sıkıntım yok inşallah bebeğimde iyidir 🙏
Melikemreclk DDamla Korkuyorum yarına randevu aldım bı keee alıp iptal etmiştim ınslalah bu sefer gidebilirim 😁😁