Escembir Bende bi kaç ay sonra 2.ci spinal sezeryanımı olcam tavsiye ediyorum genelden daha rahat genelde hem bebeginin ilk anını göremiyorsun hemde narkozdan ayılmak felan daha zor , spinal daha rahat igneyi hiç hissetmiyosun ve vurdukları an belden aşağın zaten uyuşuyor hiç bişey hissetmiyosun ve sakin kalıp bebeğini görcegin ana odaklanırsan hiç heyecan stres olmadan 5 dk sonra bebegini görürsün :) Ve dünyanın en muhteşem anı 20 dk sonra felanda odana alıyolar seni saadece 5,6 saat sonra uyuşuklıgın geçtiginde agrıların olcak gayet normal ki bazılarında cok olmuyor bile zaten agrı kesici yapıyolar hafifliyor ve ameliyattan sonra baş ağrın olmasın diye bitter çikolata bol nesacefe içip boş bol yürümeni öneririm 1 hafta sonra herşey geçmiş düzene girmiş olcak inşalalh sakin ol ve spinali seç :))