Bugün doktora gittim 31+2 deyim oğlum 1600 grm erken doğum riski var dedi ciğer gelişimi iğnesi verdi daha çok küçük çok korkuyorum benimde sağ böbreğimde büyüme varmış çok ağrım oluyor net hafif sancılar göründü bu durumu yaşayan var mı çok üzgünüm gerçekten bebeğime bişey olsun istemiyorum 🥺