Merve-f Mrb Karabük medikar hastanesi Hatice hanımda doğum yapan var mı acaba normal ve doğal doğumu destekleyen biri midir ?
Ulpnarbus Merve-f ben şerife hanıma gidiyorum çok araştırdım bunu , en çok şerife hanım normal doğumu desteklediğini öğrendim gayet de memnunum kendisinden
cansu67 Merve-f merhaba ben 25 temmuzda dogum yaptım hatice hanim kesinlikle oneririm normal dogumda cok yardimci oluyor ben korktuğum icin sezeryan olmuştum
Merve-f Bende kısa süredir bu şehirde olduğum için çok bilgi sahibi olamadım direk deneyimi olan annelere sormak istedim zaten imkanların kısıtlı olduğu biyer burası umarım her doktor öyledir