Selam kızlar bende 32 haftamdayım valla 5 gündür anam ağladı ne yürümek ne yatmak hiç bir yok acı çekiyorum resmen doktoruma gittim ortopedi doktoruna git baksın onun sonucuna göre doğum şeklini belirlicem dedi eğer bel yada göbek fıtığı varsa direk zorunlu sezeryana alırım dedi agrılarım içinde günde 3 tane parol içebilirsin dedi 2 gündür 1 adet alıyorum ama banamısın demiyor