🙋♀️🤰Kızlar özellikle sezeryandan sonra kullanabilceğimiz korse tavsiyelerinize ihtiyacım var .Kopçalı vs külot gibi bütün olmayanlar dikişe geliyor can yakıyor diyorlar.Ben paçalı (şort gibi) yüksek bel birşeyler arıyorum açıkcası.Model marka yazar mısınız kullanıp memnun kalanlar 🙋♀️