Ben temmuzda ikili test icin gitmiştim ankara sehir hastanesine. Bana düşük risk yine de amniyonsivisi aldirabilirsin arastirilabilir diye doktor konustu. Bence dusuk risk yuksek risk hic farketmiyor herkese bunu diyorlar birde deftere imza atmamizi istiyorlar ben ilk kez böyle birseyle karsilastim. Ilk cocugumda hep ozele gitmistim orda oyle bise yoktu düşük riskte bile amniyon sivisi alalim demeleri garip.