Dün doktara gittim bebeğim 7 haftalık doktor kalp atışı yok dedi kürtaja yolladı tam kürtaj almaya hazırlamamışken dayanamayıp başka doktora gittik o kadar kötü bir durumdaydım ki allahım kimseye yaşatmasın diğer doktorda bu haftada duyulmaya bilir dedi beklemeliyiz bende dedi.böyle geç kalp atışı duyan varmı. Şuan 2 hafta beklemem söylendi. Dua edin arkadaşlar benim için lütfen inşalah bebeğim yaşıyordur..