Kubrayazel Kizlar devlet hastanesinde Planlı sezeryan olmak istiyorum. Isteye bagli bunu kabul ediyorlarmi? Yoksa bir sıkıntı varsa mi yaparlar
Kksll Kubrayazel devlette isteğe bağlı yapmıyorlar son ana kadar normali bekliyorlar ya da normal doğuma engel bir durumun varsa o zaman sezaryen yapiyolar
Nzlozkn Kubrayazel devlet istege baglı sezaryen yapmıyor yapsaydı özele kimse gitmezdi herhalde son ana kadar normal Dogum yapıyorlar. İlki sezaryense ikincisi sezaryen olabilir sadece o da yine sizin isteginizle alakasız bir durum.
Htcnaz Kubrayazel Mallesef isteğe bağlı hiç bir şekilde seni devlet sezeryane almıyor rahatsızlığınız vb yoksa ve son dakikaya kadar doğurtamadıklarında bebekde aksi giden bir durum olursa alırlar sezeryane
Edadadada Kubrayazel isteğe bağlı olmuyor.. bn devlette iki norml doğum yaptm smdi üçüncüyü sezeryan yapcam.. belim de fıtık var doktorumdan onay aldım kadın doğumcuma verdim sezeryan yapcaklar.. eğer öyle bir sikintiniz varsa onay alıp olablirsinz