Omenlove ben varım canım 3 kere dış gebelik geçirdim iç kanama geçirdim sağ tüpüm patlamıştı sezeryan aldılar tüpümü de alıp iç kanamayı temizlediler şu an 35 haftalık tüp bebek tedavisi ile hamileyim hemen ameliyata alınmalısın Allah korusun ölümle sonuçlanabilir bana doktorum ölümden döndün demişti çok geçmiş olsun