Tugbaszk1907 Kızları merhaba ben 30hsftaligim rahim ağzı yetmezliği nedeniyle Serkaj atıldı ona rağmen rahim ağzim 20iken 17ye düşmüş Bebek gayet yi bnde bacak ve kasike ağrıları oluyor normal mi ?