Benimde çok kötüydü serumlar hastanede yattım kaç kere susuz Kaldığından vücut hergun serum takiliyodu o idare ediyodu ağlaya ağlaya ya ne çektim bütün bulanti haplarını denedim faydası olmadi tam 17 haftada geçti Bi anda bişey kalmadı yinede olcak diye korkudan çok yiyemiyorum dikkat ediyorum çok zor Allah yardımcın olsun inşallah cok sürmez bunyeden birazda belki 3 belki 4 aydan geçer belli olmuyor herşeyi denedim faydası olmadı şunu yap bunu yap diyemiycem sabır diliyorum çok kotu oldukca serum taktir rahatla