10 ay önce dış gebelik yaşadım 10 ay hep bekledim bi sorun olmadığını düşünerek. Sonunda hormon testi yaptırdım ve yumurta rezervim düşük 0.80 çıktı yani erken menapoz gibi bişey.. 28 yaşındayım doktorlar direk tüp bebe diyo hatta raporum bile çıktı ücret alınmayacak.. Hsg de sağ tüpümün dış gebelikten dolayı tıkalı olduğunu öğrendim. Diğer ay açtıracağım. ilk gebeliğim 2. denemede olmuştu tüpüm tıkalı olduğundan mı olmadı acaba 10 aydır 😕 Siz olsanız bekler miydiniz doktorları mı dinlerdiniz çünkü doktorlar diyo ertelediğin her ay için tüp bebek şansında azalıyor..