Mevsen Bebitomubeklerken Geciyor rengi tekrar acılıyo ama emzirmekten sütün dolup boşalmasından o göğüsler ne hale geliyor o renginin değişmesinden daha kötü 😣
2girls1momaccessories Merhaba arkadaşlar o malasef dediğiniz kararma aslında bir mucizeymiş. doğumdan sonra gögüsümüzde oluşucak bir koku olucakmış anne karnında bebekler o kokuyu alırlarmış ve bebekler doğduklarında sadece siyah beyaz görebildikleri için o kararma olurmuş gögüsünüzü hem kokuyla hemde renkle ayırt edebilmesi için💖
2girls1momaccessories Bebitomubeklerken bedenimizde oluşan herşeyin aslında bir nedeni varmış bende yaşadıkça araştırıp öğreniyorum mucizenizin tadını çıkarın😍
Okaradeniz Benim de cember acayip buyudu goggsumun yarisi cember ve simsiyati.Gogusler desen 2 beden artti.Kendimi teyzeler gibi hissediom.Ama gariptir ki 25.haftadayim sanki bu aralar biraz rengi acildi gibi.Bilmeiom iimi kotu bisi mi.yoksa son aylarda tekrar renk aciliormu.
Bebitomubeklerken Okaradeniz yeni dogum yapan bi arkadasima sordum hamileligi boyunca bi acilmis bi koyulasmis hep normal bi sey heralde seninde acilmasi
deletedmom6295 Bebitomubeklerken gebeliğin getirdikleirnden biri de bu değil mi zaten. Bol bol süt olsun evlatlarımıza
Yigitalininannesi Bebitomubeklerken ben karardikca mutlu olup esime gosteriyodum bakk bugun daha fazla kararmis diye yorumlara baktimda herkes uzulmus neredeyse cok sasirdim .
HulyaKrg Kizlarr benimde goguslerim karardi cok kotu gorunugor gercekten birde gobegimdeki cizgi gobek deligimin ortasindan dgil yanindan geciyor boyle bisey hic gormedim.goren var mi 😃😃😃😃