bebisim-_00 Kızlar kasığımda elektrik çarpması gibi bişey girdi çıktı kol damarlarıma kadar acıttı yaşayan varmı karnım taş gibi oluyo zaten akşamdan beri toplanıyor 37+5 doğum belirtisi mi ?
Gul-42 bebisim-_00 suan oyleyım 37+6 oldum bıcak saplanıo bebek asırı hareketlı bır yerde toplanıo bnı kısıtlıo bnd uzandım sımdu asırı korktum ama
sibelg bebisim-_00 36+2de doğum yaptım gündüz işteyken bıçak saplanır gibi acı hissi oluyordu bel ağrısı da cabası, gece suyum geldi, ne olur ne olmaz çantanızı hazır tutun, Allah kolaylık versin
Superisi_34 Doğum başlıyor ☺️ 37+4 de bebek sürekli toplanıp bırakıyordu kendini kasılıyordu karnım hissediyordum yani hareketlerinde sorun yoktu ama bu doğum başlangıcıydı akşam 6 gibi bu şekildeydi gece sancı başladı sabah doğurdum 😊
bebisim-_00 Superisi_34 kontrolüm yarin nst sokar zaten bugünde gitmek istemiyorum yarına kadar beklesem bişey olmaz dimi? Su falan gelmedi çünkü @Beren06 @sibelg @Gul-42
Gul-42 bebisim-_00 suan agrıyla uyandım asırı kotuyum dayanabıldıgı kadar dayancam gecmedı dort saatte bır oluyor
bebisim-_00 Gul-42 dört saatte bir doğum değildir beş dakkada bir için kötü diyolar ama su nişan geldiyse bence git tehlikeli olmasin
Gul-42 bebisim-_00 yok bsy gelmedı yanı. Suan sureklı agrıo sıddetı az usuturuz de agrır ya aynı oyle
Dilaraeslem bebisim-_00 Demir eksikliği ve magnezyum eksikliği belirtiler gibi kullanıyormusun ilaç çünkü bebe senin depolarını boşaltıyor kemik ağrıların da artar doktoruna söyle bence