Mervebyr benim bebegim yan duruyor degişik 😅 28.haftada baş gelil pozisyonu almıştı hastanede öyle söyledi ebe bende hareketi aşagıda hissediyordum ama yine yan döndü 29. Haftalık olduk umarım baş aşagı döner 🤦🏻♀️ 2.gebeligimde 27.haftamda baş geliş pozisyonun daydı ve hep öyle kaldı kanala girmedigi sürece bence sorun teşkil etmeZ diye düşünüyorum