Melistosum Kızlar nolur gülmeyin araştırdım ama tam net biseu bulamadım.. bebeğin kordunu bizim göbek deligimizin olduğu yere mi bağlı 😀
Nnefri999 Melistosum hamile kalmadan önce bende öyle düşünüyordum🤣 hamile kalınca araşırtım plasentaya bağlı olan bişeymiş 😅
Fasulyemm17 Melistosum bende çöm merak ediyordum 🤣🤣 peki o uzun kordon bebekten kesilince geri öyle rast gele mi konuluyo 😀😀
YoncaD Melistosum bugün kendimle dalga geçmiştim, bende eskiden öyle biliyordum 🤣🤣 Bugunde ne alaka ki oyle dusunmusum felan diyordum kendime, bu post cikti karşıma 🤣🤣 Yanliz degilmisim cok sevindim valla 🤗😅
Halime0638 Fasulyemm17 nasıl yani bebekten kesilince rastgele mi konuluyor nereye konulcak soruyu anlamadım?
mhbbbera Anaa ben öyle düşünüyordum😂😂 öğrenmiş oldum plesentaya bağlı oldupunj ahhahha süper ya ilk okuduğumda haaaa diye ağzım acık kaldı 😁😂
Halime0638 Zeyyyn baska bi postta okudum onu okuduktan sonra atıldığına emin değilim kozmetik ürünler icin satıldığını duydum bu yüzden postu açan kisi plasentasını hastaneden isteyecegini yazmıştı
Zeyyyn Halime0638 bazıları kesilmesini istemiyor bebek o kuruyana kadar besleniyor tuzlayıp bişeyler yapan var artık kaç gün duruyor bilmemde görmüştüm o şekilde bebeğin yanında bir leğenle geziyor plesantası 😊😊
Gulmom Halime0638 evet bunu diyen cok kisi var ama hastane satıp ne yapacak bence atarlar gider ya 🤷 benim arkadasm da aldı gömdü komple ama ben arastırma Hastanesi’nde dogum yapacagm insallah , en fazla ögrenciler inceler atar ne olacak 🤷
Melistosum Ya ben evhamli tabi, komşumuzun küçük kızı karnımı sevdi bebek diye sonra göbek sevgilime hafifçe elledi bastırdı gibi ama öyle çok değil sonra benim kafama takıldı ya oraya bağlıysa kordon ya bişey olduysa diye de sormak istedim 😊
Belacivciv Fasulyemm17 plasentaya bağlı olduğu için onunla beraber çıkıyor geri içinize yerleştirmiyorlar😅
Ezgice0 Peki eşimle daha az önce konuşup bir sonuç bulamadığımız bir soru da ben soram 😁 Sezeryan doğumda kesenin içinde ki amniyon suyu nereye gidiyor 😂
Tubiikkoo Ezgice0 işte bunu bende merak ediyorum 🤔😁 ama vajina yoluyla atılıyordur galiba diye de düşündüm kanamayla beraber
Halime0638 Ezgice0 Tubiikkoo sezeryan oluyorsun vajina yoluyla olmasi imkansız zaten bebeği çıkartmadan jesesini patlayip öyle çıkartıyor lar yani su vucudundan çıkıyor iste kesilen yerden
BeyzA-93-22 Ezgice0 rahmin kesilince karşımıza direk amnion sıvısının kaplı oldugu kese cıkar beyaz tam opak olmayan sonra ufak bir bistüri darbesiyle o amnion mai bir kısmı üstümüze bir kısmı yere bir kısmıda aspiratöre cekerek temizliyoruz 😁 bebeh cıktıktan sonra göbek kordonunu iki aletle tutup ortadan kesiyoruz ben genelde anneye soruyordum göbek adı varsa koyalım die 😉 bebegi kordondan ayırp ebeye veririz ve o kordonu tutp yavaşca rahimden cıkarırız ve artık annenin içinde bebekle ilgili hiçbişey kalmaz 😁
BeyzA-93-22 Gulmom merak etmeyin günde minim. Dogum yapacagınız hastanede 25 gebe vardır ögrenciler bile merak etmez veya alıp satılmaz öyle bir durum söz konusu dahi olamaz zaten direk imhaya gönderilir 😉