Merhaba herkese. Bu akşam perinatoloji bölümüne muayene oldum. Bazı durumlardan ötürü doktorum o bölüme gitmemi tavsiye etmişti. Perinatoloji uzmanı karnın cok sert ne kadar sıklıkta oluyor bu şekilde diye sordu. Bir kaç gündür var ama bende süresine vs dikkat etmedim açıkçası. Nst ye bağlanmam gerektiğini, böyle bir durumda bebeğin eşten ayrilabilegini ölü doğum olma olasiligindan bahsetti 😳 doktoruma yazdim kafama takıldı acil mıdır diye, değildir geldiğinde nstye bağlarız ama için rahat etsin diye gidip bana sonucunu gönderebilirsin dedi. Bu arada ben kocaelinde oturuyorum doktorum İstanbulda. İlk hamililekte ki doktoruma gidiyorum. Özellikle bu haftalarda karnında böyle bir sertlik yaşayan var mı? Uzun oldu kusura bakmayın🙈