Iyi aksamlar doguma 60 gun kaldi ve isim konusunda kararsizimn iki isim arasinda kaldim leyla ve zÜmra.. zumra ısmının anlamı guzel tek başınada olabilir dıyorum.leyla ısmının anlamı cok karanlık gece anlamında yanına bı ısım daha koyarak güzelleştirmek ıstıyorum ne olabılır sizce???