Canerkan1 37+4 olduk yalancı ağrılar kasılmalar başladı gün geçtikçe ağırlaşıyo zorlaşıyo tabi 17 günüm var ama okadar beklemez gibi geliyo bana yeni doğum yapmış olanlar doğum belirtilerini yazabilirmi nası anladınız yakın olduğunu
Hatice_ee Canerkan1 39. Haftadayim 37den beri ara ara sancim geliyo ama tık yok 41 de dogururum gibi geliyo
Selinnn96 Canerkan1 benimde aynı sancılarım regli olcak gibi belim sırtım agrıyo kasıgıma sancı giriyo karnım sertleşiyo acaba dogum belirtisi mi doktoru aradım doguma hazırlanıyor korkma sancıların 2 3 dk bir olursa ara beni dedi bende 37+4 üm
Nghn_ Canerkan1 Bende 37+ 1 im ama bu kasilmalar nasi bise axaba ?bende aniden sanci gelecek diye cok korkuyorum ama nasi bise oldugu hakkinda hic bi fikrim yok 😅
Alone Canerkan1 aman ben 34 haftalığım dünden beri kasılmam ve kasıklarımda ağrı oluyor. Daha çantam bile hazır değil bir hızla kalktım deli gibi çamaşır yıkadım bugün onları ütülemem lazım 🙈 daha erken 37 yi fln görürüz bizde inşallah beklesin minnoşum
Canerkan1 Hasret03 ansını canım benim belim kırılıyo karnım taş gibi oluyo bikaç gündür artık içeri sığmadığıı hissediyorum sürekli eli ayağı batıyo