Celal1 merhaba canım öncelikle şunu söyliyeyim kiloluyuz diye çocuk olmuyor diye sakın düşünmeyin onu bi aklınızdan çıkarın!
Ben kadın doğuma gidiyordum Şubat ayında kistim vardı çocuk sahibi olmak istiyorum dediğimde çok zor hatta hic şansınız yok çok kilolusunuz hatta obezitesiniz demişti..
6/7 aydir deniyoruz ve su an çok şükür 1,5 aylık hamileyim üstelik kiloluyum😀 yanı kilodan olmuyo diyen doktora inanma yurt dışında da tanıdığım okadar kilolu arkadaşlarım var ki hepsinin de oldu masallah çocukları rabbim izin verirse sizinde olsun🙏🏽🌹
Son tavsiyem ovulasyon testi kullanarak ilişkiye girin çok faydası var bu test sayesinde hamile kaldım adet düzensizliği vardı birde