Kızlar 20 haftalık hamıleyım.2 cı hamılelıyım 17 haftamdan bebeyı hıss edıyorum haraketlerın.Ama 4-5 gundur bebek sag tarafımda toparlanıyo tas gıbı oluyor orası hemde acı verıyor bana.Doktor normal soyledı ama yınede cok korkuyorum.Basına gelen varmı?