seddkilic05 19 haftalık hamileyim hamileliğimin başından beri kuyruk sokumum ağrıyor. Bu sorunu yaşayan başka kimler var ?
Minnacikbiranne seddkilic05 ben doğum yaptım ama 1. Trimester döneminde ben de çok yaşadım doktora sordum vücut kendini bebeğe hazırladığı için kalça kemigi genişliyormuş. Kalsiyum magnezyum ilacı verdi kullandım doğuma kadar. 3 aydan sonra kuyruk sokumu acısı geçti yerini bel ağrısı aldı
Dilara0638 seddkilic05 benimde erkenden başladı doktorum günde 2 tane maden suyu ve kefir iç dedi içemedim ikisinide ve kalsiyum magnezyum başladı o biraz rahatlatmıştı ama 33+5 olduk bi kaç gündür yine aşırı derecede bacak kalça ağrım var kullandığım magnezyumu günde 2 ye çıkardı
NaileCryn seddkilic05 bnde yaşadım doktorum magnezyum verdi onun sayesinde ağrım falan kalmadı doktorunuza mutlaka danışın sizde kullanın
elifkrs benim ilk hamileligimde de vardi simdi 17 haftalik hamileyim 6 haftalik ken basladi yine benimde cok agriyor😢 uzandigim zaman kalkamiyorum agridan
mel92 bende şu an aynı ağrıyı cekiyorum kitleniyo belim resmen kalkamıyorum iyi oldu yazdığınız bende merak ediyodum böyle olan varmı diye😔
GoncaClk seddkilic05 bende de var 18. Haftadayiz bir iki haftadır var ve eklem agrilarim çok arttı sırt bel ağrısı normalde de romatizmam var ama yatakta bile zor dönüyorum 🙄 demek ki tek değilmişim
Kbra41 Bende 16+3 üm sma son 2 haftadır kuyruk sokumu ağrısı çekiyorum ve sol bacağıma vuruyor. Sancıyla yerimden kalkamıyorum. Dün doktoruma söyledim magnezyum başladı. Umarım iyi gelir.. Çünkü çok zor hele evde tekken 😢
ebruzb seddkilic05 18.haftaya kadar çektim bu ağrıyı ay çok kötüydü ya her şekilde ağrıyordu magnezyum alınca rahatladım ben düzenli magnezyum kullanıyorum artık
esra572 seddkilic05 bu leğen kemiklerinin genislemesiyle alakalo bir durummus. Dvit eksikligi mg cal eksikligide etki edebilirmis soda ve mag tüketin
seddkilic05 Kızlar vitamin falan kullanıyorum geçen kan testi verdim her şey normal çıktı. O zaman hamilelikte normal bende yattığım zaman yerimden kalkamıyorum. İnşallah hepimizinki geçer Allah’ındır izniyle 🙏🏻
Maviiiiiiiiiii seddkilic05 benim olmuştu bir iki haftadır ses yok şükür kendiliğinden geçer bence seninde