Yaya Selam kizlar dun sezeryan oldum bu gun bebeyin başına bakdigimda başı uzun oldugunu gordum.yeni dogmuw bebekler oylemi oluyo.cok korkuyorum lutfen yardim edin?
Zeyyyn Yaya belliki bebek normal doğuma hazırmış ama sezeryan olmuşsunuz o zaman oluyor 😊yuvarlaşıyor zamanla
3prensessannesi Yaya Canım eltimin oğluda baya uzundu görenler korkuyordu ama doktor normal demişti zaten zamanla düzeldi şimdi 3 yaşında aslan gibi maşallah
Ozlem23 Yaya düzelir normal birşey o merak etmeyin😊 ama ne kadar suruyo bilmiyorum doktora danışın isterseniz düz kafa yastığı var ondanda kullanabilirsiniz
Zeyyyn Yaya ağlancak birşey değil canım korkma olan birşey keşke hemşireye sorsaydın üzülmezdiniz sütün etkilenir çok şey yapma
Egosto Yaya bişey olmaz deyip geçmeyin doktora gösterin resim atarsanız bi bakayım çok kafa yordum ben de bu kafa sekli olayına